reklama

Prečo je úžasné byť ženou?

Uričite veľa ľudí rozmýšľalo, aspoň raz v živote, aké by to bolo, keby sa nenarodili ako chlapec, ale ako dievča a naopak. Aj ja som na to myslela, a vždy v situácii, v ktorej by som to mala ako opačne pohlavie určite jednoduchšie...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Kým som bola mladšia, rozčulovalo ma, prečo môže byť môj brat dlhšie vonku ako ja, odpoveď je jednoznačná, lebo je chlapec...Nekôr v puberte som sa nemohla flakať večer po vonku s kamarátmi, lebo som dievča a to môžu ľahko prepadnúť, znásilniť, zabiť, uniseť, no hocičo, a určite sa to stáva bežne aj v tej malej dedine, kde som vyrástla:-)

Na moje počudovanie sa nerovnaký meter používal aj potom, ako som dosiahla dospelosť, úspešne zmaturovala, odsťahovala sa na internát a podobne. Toto som už vážne nechápala a niekedy som si výžne želala, byť chalanom odmalička, lebo tak by som to mala oveľa ľahšie. Aspoň som si to myslela. Avšak niet nad daždivé popoludnia, kedy mám čas rozmýšľať aj nad nesmrteľnosťou chrobákov...

Takže: byť ženou má svoje výhody: 1. len žena môže otehotnieť a porodiť dieťa
 2. ženy sú uspešnejšie v modelingu ako muži
 3. väčšiu úspešnosť majú suťaže krásy so ženami ako s mužmi
 4. letušky su väčšinou ženy
 5. keď ženy chcú a majú nato, sú rovnako úspešné ako muži
 6. ženy môžu nosiť aj dvojdielne plavky
 7. len ženy môžu kojiť
 8. ženy v silonkách alebo sukniach vyzerajú určite príťažlivejšie ako muži v daných kusoch odevu
 9. môžeme nosiť aj saká, nohavice, kravaty
 10. len ženy majú ženské zbrane:-)))

Tých dôvodov je oveľa viac, a neodpustím si poznámku, aj keď nie som zástankyňou feministiek, ýže ženy nemajú zostávať v domácnostiach, ale majú si plniť svoje sny:-)

Zuzana Smatanová

Zuzana Smatanová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som blázon, anjel a diabol, teda 3 v 1:-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu