reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Smatanová

Zuzana Smatanová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som blázon, anjel a diabol, teda 3 v 1:-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Druhé pozastavenie sa pri ľudskom správaní

Zuzana Smatanová

Druhé pozastavenie sa pri ľudskom správaní

Krásny deň, štvrtok, idem si zo školy, veď načo tam trčať aj v piatok na zbytočných prednáškach?Z miesta môjho štúdia nechodia bohvieako autobusy, tak som sa ako tak dostala do Serede. Oskar naďalej svietil, okuliare som zabudla na intráku, veď komu je lepšie...Sedím si na buske v danom mestečku, čakám ako trúba na bus, lebo predošlý som zmeškala ako následok vlečenia sa jedného milého autobusára cez dediny ako napríklad Vlčkovce. No hrôza, ale všetko sa dá prežiť a ďaľší bus išiel za chvíľu...

  • 7. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 899x
  • 9
Akademický prístup profesorov k študentom?ale kde...

Zuzana Smatanová

Akademický prístup profesorov k študentom?ale kde...

Keď som išla na vysokú školu, myslela som si, že tam sa k nám, študentom, už nikto nebude správať ako k malým deckám, čo je dosť časté na stredných školách. Ak tam niekomu nepadnete do rany, mylím nejakému profákovi, ste v jeho nemislosti, aj keby ste všetko vedeli, nedajbože ešte viac ako on sám, to by bolo naozaj zlé...prečo si učitelia tak zriedka kedy priznajú, že niečo naozaj nevedia, ved tým by nestratili autoritu u svojich žiakov, teda ak sú na dosť vyspelej úrovni...

  • 28. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 332x
  • 56
Ľudská bezočivosť nepozná hraníc

Zuzana Smatanová

Ľudská bezočivosť nepozná hraníc

Keďže som sa v Nitre narodila, mám k nej osobitý vzťah, predsa len, prvý kontakt so svetom nastal práve tu, ale toto mesto ma vždy dokáže niečím prekvapiť...Nielen neochotou predavačiek, alebo drzosťou malých deciek, ale v globále celkovým otrasným správaním ľudí v meste pod viničným vŕškom(ako píše Rudolf Jašík)...

  • 24. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 604x
  • 25
Priznanie, vyznanie alebo niečo ine?

Zuzana Smatanová

Priznanie, vyznanie alebo niečo ine?

Stalo sa to pred zhruba 200 dňami. V Zlatých Moravciach sa konala hudobná akcia, veľmi vydarená, to musím uznať. Dohodli sme sa s kamaratkami a kamaratmi, že pojdeme si zapogovať(ak niekto nevie to je tanec alebo niečo také na punkovú hudbu)a proste si vyrazíme a popijeme:-)veď viete ako to chodí po piatkových večeroch...moja kamarátka St.Anka so sebou doviedla aj dvoch kamošov, vtedy som ešte nevedela, že s jedným z nich prežijem najkrajší pol rok v mojom živote...

  • 18. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 036x
  • 11
Koniec života vlastnou rukou

Zuzana Smatanová

Koniec života vlastnou rukou

Počas môjho krátkeho, temer 19-ročného života som sa až príliš veľakrát stretla so samovraždou, pojmom i realitou. Ľudia si vždy nájdu dôvod, prečo ukončiť život vlastnou rukou, problémy v práci, nevydarený vzťah, či len zlé počasie, ktoré im pokazilo náladu. Ale prečo to robia?Prečo chcú zomrieť?Prečo zo seba robia vrahov???

  • 14. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 978x
  • 32
reklama
SkryťZatvoriť reklamu